sábado, 1 de diciembre de 2012

Primera trobada

Avui, dissabte 1 de Desembre del 2012, jo i l'Anna ens he trobat per primera vegada des de la festa d'inici, ja que el cap de setmana passat no vaig aconseguir contactar amb ella i no ens vam veure. Hem tingut la sort de que totes dues vivim molt aprop, a uns cinc minuts l'una de l'altra, així que hem quedat a les quatre davant del supermercat del barri. La veritat és que estic molt contenta de com ha anat aquesta trobada, he vist una Ana molt diferent de la de la festa d'inici, aquell dia gairebé no va dir res, en canvi, avui ha parlat més que jo! M'ha explicat un munt de coses, de la família, de Colòmbia, de València, dels amics, l'escola, els seus gustos, les seves aficions... Jo també li he explicat un munt de coses a ella, la veritat és que ens hem entès molt i molt bé! Hem tingut temps d'explicar-nos moltes coses perquè hem caminat un munt! Hem anat des del supermercat Gifi, que és on hem quedat, fins a l'escola el Parc de les Aigües. Jo no sabia on era la seva escola, així que ella, ha sigut la que ha decidit que me la volia ensenyar, i avui hi feien portes obertes. Allà a l'escola s'ha trobat amb un grupet d'amigues, i m'ha demanat que si podria jugar una estona amb elles, així que li he dit que si, que hi podia estar una estona, però se n'ha cansat ràpid perquè tenia molt fred! Llavors, hem anat pel centre de Figueres, ens hem passejat per la plaça de l'ajuntament, plena de paradetes de Nadal. Després, per entrar en calor, hem anat a la panaderia Maia a prendre un cacaolat calent. Finalment, m'ha ensenyat on treballa la seva mare, i ja de camí cap a casa, ens hem parat a unes quantes botigues a mirar preus perquè hem pensat en anar comprar una arbre de nadal petitó, dels de plàstic, i decorar-lo totes dues juntes quan ens tornem a trobar! :)

1 comentario:

  1. Hola Cristina,
    em sembla que us ho passareu molt bé!
    ànims i endavant.

    Anna

    ResponderEliminar